سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
جرأت مقابله با ایران
پنج شنبه 91/10/28 ساعت 3:33 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):
ابرقدرت‌های جهانی جرات مقابله با ایران را ندارند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: اکنون ایران به عزتی دست یافته که ابرقدرت‌های جهانی در فکرشان نیز توان مقابله با این کشور را ندارند که تحقق این هدف از مهم‌ترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

خبرگزاری فارس: ابرقدرت‌های جهانی جرات مقابله با ایران را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار سالار آبنوش در نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عملیاتی که با حضور مسئولان استانی، رؤسای دانشگاه‌ و نخبگان دانشجو به همت بسیج دانشجویی استان قزوین در سالن شهید حسن‌پور سپاه صاحب‌الامر (عج) برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان اسلام برای جدا کردن مردم و نخبگان از نظام اسلامی نقشه طراحی می‌کنند که در این راستا برای خنثی کردن نقشه‌های آنان باید اقشار مختلف جامعه را از این توطئه‌ها آگاه کرد.

وی با بیان اینکه امنیت سرمایه‌ای است که انسان زود آن را فراموش می‌کند، ابراز داشت: نیمی بودجه جهانی در دنیا هزینه امنیت می‌شود تا بتوانند آن را در جامعه برقرار کنند و کشورهایی مانند انگلیس بعد از ساعت 9 شب و فرانسه بعد از ساعت 9 و نیم برقراری امنیت مردم را تضمین نمی‌کنند که این بیانگر ناتوانی این دولت‌ها در برقراری این مؤلفه اساسی برای مردم کشورشان است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اذعان داشت: در کشور جمهوری اسلامی ایران امنیت به خوبی برقرار است و در این فضای سالم آحاد جامعه می‌توانند در شب نیز به راحتی بیرون بیایند و هیچ مشکلی آنان را تهدید نمی‌کند که این بیانگر توانایی مسئولان نظام در برقراری این مؤلفه مهم و اساسی در جامعه است.

این مسئول با اشاره به اینکه امنیت پایدار در کشور برقرار است، خاطرنشان کرد: اقشار مختلف جامعه از امنیت خوبی نسبت به سایر کشورها برخوردارند که باید اهمیت و ارزش این مؤلفه اساسی را برای آنان تبیین کرد تا به موهبت این نعمت بیشتر پی ببرند.

وی نزدیکی افکار و دیدگاه‌های رؤسا، اساتید و نخبگان دانشگاه‌ها را از جمله اهداف برگزاری نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عملیاتی با حضور مسئولان استانی، رؤسای دانشگاه‌ و نخبگان دانشجوی عنوان و بیان کرد: باید با تدوین فتنه‌های کشورهای استکبار جهانی برای اقشار مختلف جامعه آنان را از نقشه‌های شوم این کشورها آگاه کرد تا بتوان در خنثی کردن‌ نقشه‌هایشان در جامعه موفق‌تر عمل کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه خودباوری و اعتماد به نفس از مهم‌ترین مؤلفه‌های 8 سال دفاع مقدس است، اذعان داشت: اکنون ایران به عزتی دست یافته است که هر ابرقدرتی جرأت نمی‌کند با این کشور روبه‌رور شود که این امر نیز یکی دیگر از دستاوردهای این نظام در این دفاع مقدس بوده است.

این مسئول با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی نظام اسلامی هستند، ابراز داشت: آنان با بصیرت و بینش توانستند فتنه 88 را به خوبی در کشور تشخیص و برای خنثی کردن آن اقدامات لازم را انجام دهند که این بیانگر تشخیص درست، موفقیت و بسیج شدن آحاد جامعه برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در این سال بوده است.

آبنوش با اشاره به اینکه رؤسا، اساتید و مسئولان دانشگاه‌ها باید برای دانشجویان شرایط کنونی جامعه را تدوین کنند تا آنان بیشتر با فعالیت‌های نظامشان آگاه باشند، خاطرنشان کرد: اکنون در کشور شرکت‌های دانش بنیان، مؤسسه رویان، سلول‌های بنیادی و سیستم‌های اطلاعاتی و سایبری قدرتمندی فعالیت می‌کنند که باید این ارزش‌ها را به جوانان اطلاع‌رسانی کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه باید از تحریم‌های اقتصادی به خوبی استفاده تا بتوان این موقعیت را به فرصت تبدیل کرد، اظهار داشت: با شناسایی و شکوفایی استعدادها و پرورش آن در جامعه می‌توان به خوبی از این تحریم عبور کرد.

این مسئول اذعان داشت: رؤسا، اساتید و مسئولان دانشگاه‌ها رهبرشناسی و جایگاه انقلاب اسلامی ایران را برای دانشجویان تدوین و تبیین کنند تا آنان نیز به میزان توانشان در سعادت این نظام نقش خودشان را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی فرصتی است برای فکر کردن و ارائه راهکارهای جدید تا بتوان با عمل به آن مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کرد، بیان کرد: با تأسیس کلینیک سیار جامعه در استان قزوین مهندسان، نخبگان، اقتصاددانان و مدیران فنی جمع شوند و مشکلات صنعتی و اقتصاد استانی بررسی کنند تا بتوان آنها را با ارائه راهکارهای درست برطرف کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه اکنون مهم‌ترین دغدغه کشور اقتصاد مقاومتی است، متذکر شد: نخبگان استانی پیشنهادات و راهکارهای خودشان را برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی بیان کنند تا با هم‌فکری و تدبیر یکدیگر و حضور نمایندگان مجلس بتوانیم این مهم را بیش از پیش در جامعه عملیاتی کنیم.

فارس نیوز




برچسب‌ها: ایران و غرب

 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه