سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
قدرت نمائی
پنج شنبه 91/10/28 ساعت 3:27 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
فرمانده سپاه نبی اکرم(ص):
منتظر فرمان رهبری برای قدرت‌نمایی در برابر تهدیدها هستیم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان ما باید بدانند که نیروهای نظامی ما در اوج آمادگی، منتظر فرمان مقام معظم رهبری برای مقابله قدرت‌مندانه در برابر هرگونه تهدید به کشور هستند.

خبرگزاری فارس: منتظر فرمان رهبری برای قدرت‌نمایی در برابر تهدیدها هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلام آباد غرب، سردار محمدنظر عظیمی ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان که با حضور فرماندار، مدیران ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمع کثیری از بسیجیان برگزار شد، بیان داشت: در طول تاریخ ملتی با این کیفیت در مقابل دشمنان ایستادگی کرده باشد کم پیدا می‌شود.

عظیمی ادامه داد: دشمنان برای شکستن اراده ملت ایران خیلی تلاش کرده‌اند، اما مردم ما با ایمان و توکل به خداوند، تکیه بر آموزه‌های دینی و پیروی از فرامین رهبری و رشادت و شهادت خود همیشه دشمن را به زانو درآورده‌اند.

 وی بیان داشت: دشمن از جنگ نظامی علیه ایران هیچ نتیجه‌ای نتوانست به‌ دست بیاورد و امروز با تحریم و تهدید، جنگ روانی را به‌راه انداخته و با تجربیاتی که ملت ما در مقابل دشمنان دارند، باز هم دشمنان انقلاب روسیاه خواهند بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه پیروی و توجه مردم به فرامین مقام معظم رهبری را رمز پیروزی دانست و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای حضور باشکوه در انتخابات آتی را مورد اشاره قرار داد.

*مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند

صدراله بابلی نیز در این مراسم بیان داشت: سپاه یک نهاد و ارگان کاملا مقدس است و هم در دوران دفاع مقدس و هم امروز در مقابل جنگ نرم دشمن ایستاده و در همه صحنه‌های حساس انقلاب حضور دارد.

وی افزود: امروز سپاه ما عین ارتش و نیروهای مسلح از فنون نظامی بالایی برخوردار است و شجاعت و شهامت همه نیروهای مسلح ما، دنیا را شگفت‌زده کرده است.

بابلی تصریح کرد: دشمنان ما باید بدانند که نیروهای نظامی ما در اوج آمادگی، منتظر فرمان مقام معظم رهبری برای مقابله قدرت‌مندانه در برابر هرگونه تهدید به کشور هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به تفکر اقتصاد مقاومتی را مورد اشاره قرار داد و خواستار مدیریت خانواده‌ها و استفاده بهینه از تولیدات داخلی شد و تحریم‌های دشمن را زودگذر و بی‌اثر خواند.

بابلی به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشاره کرد و حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی را خواستار شد.

وی در پایان از زحمات جهانگیر کریمی، فرمانده سابق سپاه اسلام آباد غرب قدردانی کرد و حضور ایرج قاسم‌آبادی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه این شهرستان را تبریک گفت.

در پایان این مراسم از زحمات جهانگیر کریمی قدردانی و ایرج قاسم‌آبادی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان اسلام آباد غرب معرفی شد.

منبع: فارس نیوز



برچسب‌ها: ایران و غرب

 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه