سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
حج بصیرت
دوشنبه 91/10/25 ساعت 12:20 صبح | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )

سردار فضلی در جمع مدیران کاروان های اردویی بسیج خواهران:

 سفر کاروان های راهیان نور حج بصیرت است
 انشین سازمان بسیج مستضعفین کشور و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور گفت: مقصدهای اردوهای راهیان نور الهی و ارزشمند است و نتایج ثمربخشی در جامعه و جوانان دارد.

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج به نقل از کوله بار، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور در دوره آموزشی تخصصی مدیران کاروان های اردویی بسیج خواهران ضمن ارزشمند دانستن مقصد اردوهای راهیان نور و با اشاره به الهی بودن آن، نتایج ثمربخش آن را در جامعه و جوانان بسیار موثر دانست.

وی با ذکر خاطره ای از عملیات کربلای 5 و حساسیت آن با اشاره به پیام روح بخش امام راحل (قدس سره) و تاثیر آن بر فرماندهان وقت گفت: عملیات کربلای 5 در شرایطی انجام شد که مدت زمان کوتاهی از عملیات کربلای 4 گذشته بود و با توجه به موانع سختی که پیش رو داشتیم، فرماندهان به تکلیف الهی خویش عمل کردند و اینک ما برای پاسداشت این رشادت ها باید به تکلیف الهی خویش عمل کنیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در بخش دیگری از سخنان خود افزود: سفر کاروان های راهیان نور حج بصیرت است و سالانه هزاران نفر در طرح های جهادی داوطلبانه به کمک هموطنان خود در سراسر کشوراعزام می شوند.

سردار فضلی گفت: بسیج مستضعفین تلاش می کند با سازماندهی منسجم و عالمانه نسبت به برگزاری چنین اردوهایی همت بیشتری داشته باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر در سال های قبل 50 نفر از اساتید دانشگاهی در این اردوها شرکت می کردند اینک با افتخار می گوییم 200 هزار نفر داوطلب حضور در این اردوها هستند.حضور دانشجویان در سال های گذشته 60هزار نفر بود که امروز این تعداد به 200هزار نفر رسیده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج به این نکته اصلی اشاره داشت که دعوت ما، دعوت عام است و تمامی ظرفیت های ما برای برگزاری این دوره ها و اردوها نتیجه شور و شوق ملت در این سال ها بوده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: اعتماد سازمان بسیج مستضعفین به خواهران بسیجی در این کار بزرگ در مدیریت این اردوها به واسطه تلاش مادرانه و دلسوزانه آنهاست.دوست و دشمن چشم هایشان به برگزاری این اردوهاست. دوستان برای پشتیبانی و دشمنان برای ضعیف جلوه دادن این حرکت فرهنگی.

وی ادامه داد: برنامه ریزی سازمان بسیج مستضعفین در برگزاری اردوهای راهیان نور شامل 6 فرآیند است که عبارتند از: ثبت نام و مدیریت کاروان- حمل و نقل- اسکان- پذیرایی- روایتگری و فضاسازی فرهنگی که اگر ما بتوانیم این مسیر را با سلامت و ایجاد انگیزه مضاعف در ملت شریف ایران اسلامی به خصوص جوانان و نوجوانان تقویت کنیم، رعایت این اصول بخش حساس و اساسی این برنامه های فرهنگی، آموزشی و تربیتی است.

وی در پایان با اشاره به حضور خواهران و برادران اهل سنت و شیعه در کنار هم، با صفا و صمیمیت همیشگی را تجلی بخش اتحاد اسلامی و وحدت ملی در این سفرها دانست.
منبع: سایت بسیج مستضعفین


برچسب‌ها: بسیج

 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه