سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
نیروی مقابله با اختناق
یکشنبه 91/10/24 ساعت 2:17 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
سردار نقدی:
بسیج مهد نیروی مقابله با اختناق بین المللی است

خبرگزاری فارس: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز مبارزه بزرگ و نبرد عظیمی در جریان است که بدون ساختار و برنامه و نیروی انسانی ساخته شده و شجاع، در برابر فشارها و تهدیدها پیش نمی رود.

خبرگزاری فارس: بسیج مهد نیروی مقابله با اختناق بین المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه هیئت عاشقان ولایت ناحیه مقاومت بسیج جماران تهران بزرگ، گفت: در دوره رژیم طاغوت که ملت حق بیان و حفظ دین و اصول و ارزش ها را نداشتند با ایثار جوانمردان و شیرزنان و با هدایت منحصر به فرد ولایت فقیه، انقلاب اسلامی پیروز شد.

نقدی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را شکستن قفس کوچک طاغوت داخلی و فضای اختناق داخلی کشور عنوان کرد و افزود: امروز پر زدن ما در قفس بزرگتری است و آن اختناق بین المللی و نظام جبارانه و طاغوت جهانی است که می خواهد ما به آزادی انسانی خود نرسیم چون با آزادی انسانی و اجرای احکام الهی و اتحاد با دیگر ملت ها از آنها پیشی می گیریم.

وی احساس آزادی انسانی را منوط به شکستن قفس بزرگتر و اختناق بین المللی دانست و تصریح کرد: دشمن تلاش می کند تا اختناق بین المللی حس نشود اما استمرار مقاومت و پیگیری و مجاهدت ملت ایران هر روز آنها را رسوا کرده و چهره اختناق بزرگ بین المللی را نمایان تر می کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به جنگ طاغوت بین المللی با ایران در زمینه نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی طی 34 سال گذشته خاطرنشان کرد: امروز مبارزه بزرگ و نبرد عظیمی در جریان است که بدون ساختار و برنامه و نیروی انسانی ساخته شده و شجاع؛ در برابر فشارها و تهدیدها پیش نمی رود و این تشکل عظیم برای جنگ در مقابل نظام طاغوت بین المللی فقط در بسیج شکل می گیرد و بسیج، مهد نیروی مقابله با اختناق بین المللی است.

وی تمام موفقیت های انقلاب را حاصل تبعیت از ولی فقیه دانست و بیان کرد: دشمنان ما، مردمی که به زیارت می روند را در سوریه به گروگان می گیرند و یا در عتبات عالیات عراق برای زائرین بمب گذاری می کنند و کسی را که می خواهد تبادل علمی و یا تجاری انجام دهد را محدود می کنند چون این شاه بین المللی به هر کشوری هر قدر که زورش برسد زور می گوید و حتی با هواپیمای بدون سرنشین به کشتار مردم می پردازد.

نقدی با بیان اینکه هر مبارزه و حرکتی نیاز به سوخت و انرژی دارد، خاطرنشان کرد: شبکه ای که عامل پیروزی انقلاب در مقابل شاه بود، حزب و گروه و واحد چریکی نبود بلکه حلقه های مذهبی و تربیتی مردم در مساجد با پشتوانه روحانیت بود همچنان که فعالیت محدود گروهک های مسلح همچون چریک های فدایی خلق و مجاهدین خلق (منافقین امروز) در جریان انقلاب با دستگیری و اعدام آنها شکست خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج ظرفیت مبارزاتی انقلاب را جوانان حلقه های مذهبی و متصل به مرجعیت و ولایت عنوان کرد و اظهار داشت: نه تنها پیروزی بلکه تداوم انقلاب نیز با تجربه موفق همین ظرفیت صورت گرفت و امروز برای مقابله با اختناق بین المللی باید این ظرفیت را تقویت و توسعه دهیم که این وظیفه بر دوش سرمربیان، مربیان و سرگروه‌های شجره طیبه صالحین بسیج است.

وی به انتقادهایی در زمینه عدالت گستری، رفتارهای اجتماعی، فرهنگ کار و ... در جامعه اشاره و تصریح کرد: مقابله با ابرقدرت ها از ملت شجاع ایران برمی‌آید ولی زمین زدن آنها چیزی بیشتر از شجاعت می خواهد و آن بنیه و نیروی قوی است.

نقدی در پایان با تاکید بر اینکه مشکلات فقط با دستور از بالا حل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: حل این مشکلات، انسان های وارسته و نیروی انقلابی و ساخته شده می خواهد و مقام معظم ولایت نیز از بسیج کادرسازی و تربیت را می‌خواهند.

فارس نیوز



برچسب‌ها: بسیج

 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه