سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
نقشه جدید دشمنان
پنج شنبه 91/10/21 ساعت 1:9 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
باقری‌لنکرانی هشدار داد
نقشه جدید دشمنان برای تبدیل انتخابات مردمی ایران به انتخابات نخبگانی

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه پایداری گفت: لازم است مدعیان ولایت‌مداری نسبت خود را در عرصه اجتماع با ولایت فقیه روشن کنند.

خبرگزاری فارس: نقشه جدید دشمنان برای تبدیل انتخابات مردمی ایران به انتخابات نخبگانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کامران باقری‌لنکرانی چهارشنبه شب در مدرسه علمیه رضویه قم با اشاره به وجود اختلاف در میان مسلمانانی که ادعای پیروی از کتاب خداوند را دارند اظهار کرد: برای فهم دقیق قرآن باید به عترت و اهل بیت پیامبر (ص) متمسک شد.

وی افزود: در میان شیعیان نیز اختلافاتی وجود دارد؛ در کلام شیعه ناب ترجمان عملی تمسک به اهل بیت(ع) چیزی جز ولایت فقیه نیست.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه برخی افراد که در زمان حیات امام نسبت به ایشان بی‌مهری روا می‌داشتند پس از رحلت آن بزرگوار ندای طرفداری از خط امام سر دادند گفت: این‌گونه نیست که انسان از صمیم قلب کسی را دوست بدارد اما این محبت منجر به رفتار اجتماعی در او نشود.

دشمن برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای انتخابات 92 دارد

وی ادامه داد: لازم است مدعیان ولایت‌مداری نسبت خود را در عرصه اجتماع با ولایت فقیه روشن کنند وگرنه ممکن است به پیروی از هوای نفس مشغول شده و خودسر شوند.

باقری‌لنکرانی با اشاره به دیدار مردم قم با رهبر انقلاب در 19 دی‌ماه سال جاری بیان داشت: دشمن برای انتخابات سال آینده برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد بنابراین باید توجه به سخنان رهبری را به عنوان مصداق بارز ولایت‌مداری مد نظر داشته باشیم.

عضو مؤسس جبهه پایداری تأخیر در انتخابات را از جمله خطراتی دانست که ممکن است متوجه انتخابات سال آینده باشد و افزود: دشمنان اسلام و ایران در صدد از رونق انداختن این انتخابات بوده و شبهه آزاد نبودن آن را مطرح کنند و گاه این سخن از زبان کسانی شنیده می‌شود که در این کشور مسئولیت داشتند.

*شاهد انتخابات آزاد در ایران روی کار آمدن سلایق مختلف است

وی اضافه کرد: انتخابات ایران همواره آزاد بوده و شاهد این سخن در دست گرفتن امور توسط گروه‌های مختلف است؛ زمانی که آقای خاتمی عهده‌دار ریاست جمهوری بود آقای احمدی‌نژاد رأی آورد.

باقری‌لنکرانی با بیان اینکه توقع نیست کسانی که خود مسئول برگزاری انتخابات هستند شعار انتخابات آزاد سر بدهند عنوان داشت: طراحی نظام سیاسی ایران به قدری از سلامت برخوردار است که امکان دخالت در آراء مردمی منتفی است.

سخنگوی جبهه پایداری خاطرنشان کرد: دشمنان برای کم رنگ کردن انتخابات آینده به دنبال تبدیل آن به انتخابات نخبگانی به جای انتخابات مردمی هستند؛ مشاهده می‌کنیم در غرب تنها راه رسیدن به قدرت از میان احزاب می‌گذرد و حضور مردم نیز تصنعی است و امروز افرادی به دنبال ترویج این مسئله در ایران هستند در حالی که امام خمینی(ره) در گذشته با آن مخالفت کرده بود.

*طرح مطالبات غیر واقعی در آستانه انتخابات حربه دشمنان است

وی گفت: طرح مطالبات غیر واقعی و غیر مرتبط با آرمان‌های امام و انقلاب از دیگر راهکارهای دشمنان برای کم رنگ ساختن حضور مردم در آستانه انتخابات است و علاوه بر این مسائلی چون بحث مکتب ایرانی یا دولت توسعه، دولت امید یا دولت رفاه نیز از این سنخ شعارهاست که نوعی تضعیف مسیر مردم‌سالاری دینی محسوب می‌شود.

باقری‌لنکرانی با اشاره به قطعی بودن شکست کسانی که این‌گونه شعارها را دنبال می‌کنند ابراز کرد: این مصداق ولایت‌مداری نیست زمانی که رهبر انقلاب می‌فرمایند این دهه، ‌زمان پیشرفت و عدالت بر اساس الگوی انقلاب اسلامی است کسانی حرف‌های دیگری بزنند.

نتیجه انتخابات 92 تنها توسط مردم تعیین می‌شود

عضو مؤسس جبهه پایداری بیانات رهبری در جمع مردم قم را مورد توجه قرار داد و افزود: جبهه پایداری افراد را بر اساس شاخصه‌هایی که مقام معظم رهبری بیان فرمودند محک می‌زند و کاندیدای خود را معرفی می‌کند هرچند عمده برنامه جبهه پایداری تدوین برنامه دولت یازدهم است.

وی بیان داشت: نگاه فوریتی به مشکلات اقتصادی و نگاه مبنایی به مسئله فرهنگ باید اساس برنامه‌ریزی برای برنامه دولت یازدهم باشد اما نکته اساسی این است که نتیجه انتخابات آتی هر چه باشد توسط مردم تعیین می‌شود.

منبع: فارس نیوز



برچسب‌ها: انتخابات

 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه