سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
خط قرمز
شنبه 91/10/16 ساعت 11:48 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن:
خط قرمز مصطفی «حضرت آقا» بود/ همه کارهایش را برای رضای خدا انجام می‌داد

خبرگزاری فارس: رحیم احمدی‌روشن گفت: مصطفی هر کاری که می‌کرد برای خدا بود و اکثر کارهایی را که انجام می‌داد را ما هم خبر نداشتیم و خودبزرگ‌بینی نداشت بلکه کارهایش را برای رضای خداوند انجام می‌داد.

خبرگزاری فارس: خط قرمز مصطفی «حضرت آقا» بود/ همه کارهایش را برای رضای خدا انجام می‌داد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس رحیم احمدی‌روشن پدر شهید احمدی‌روشن صبح ‌امروز در دیدار جمعی از اصحاب رسانه همزمان با اربعین حضرت ابا‌عبدالله الحسین(ع) اظهارداشت: مقام معظم رهبری فرمودند شهادت این جوان 3 ماه این انقلاب را بیمه کرد و ما دیدیم که دوران شهادت ایشان با 22 بهمن سال 90 و انتخابات 12 اسفند مصادف شد که به گفته دوست و دشمن مردم شرکت بیش از حدی را از خود نشان دادند.

وی با بیان اینکه در انتخابات 12 اسفند سال 90 مردم 13 درصد بیشتر از دفعات قبل شرکت داشتند،‌ تصریح‌ کرد: بسیاری از مردم از هر قشری که ما را در راهپیمایی 22 بهمن می‌دیدند به ما می‌گفتند که شهدای هسته‌ای باعث شدند تا ما وظیفه بیشتری نسبت به انقلاب داشته باشیم.

پدر شهید احمدی‌روشن با تأکید بر اینکه بصیرت و ولایتمداری را باید از شهدا یاد بگیریم، گفت: خط قرمز مصطفی حضرت آقا بود و اگر هر کسی با هر فکر و عقیده‌ای می‌خواست وارد شود اجازه نمی‌داد.

وی افزود: مصطفی هر کاری که می‌کرد برای خدا بود و اکثر کارهایی را که انجام می‌داد را ما هم خبر نداشتیم و خود بزرگ‌بینی نداشت بلکه کارهایش را برای رضای خداوند انجام می‌داد.

منبع: فارس نیوز



برچسب‌ها: شهدا

 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه