سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
انگلیس و جیره خوارانش
سه شنبه 93/4/31 ساعت 12:48 صبح | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها که شاهد اعتراضات مردم انگلیس خبیث بر علیه بی بی سی هستیم، جای تعجب و تأمل دارد که چرا و بوسیله چه کسانی زمزمه بازگشائی شبکه استعماری انگلیس به راه افتاده. حال که مردم انگلیس و دیگر کشورها به ماهیت پلید و خبیث این شبکه شایعه پراکنی پی برده اند ظاهراً در کشور ایران اسلامی عده ای دلشان برای اربابان انگلیسی شان تنگ شده. خوب است این عده نگاهی به غزه بیاندازند و بعد خبرهای شبکه خبیث بی بی سی را در نظر بیاورند و ببینند که در این شبکه ضدانسانی چه می گذرد. اقدامات دوران فتنه 88 بی بی سی بماند که همه می دانند چه کردند...

بازگشایی مجدد شبکه شایعه‌پراکنی BBC در ایران به نفع مردم نیست

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: باز شدن شبکه شایعه‌ پراکنی BBC در تهران هیچ‌گاه به نفع ایران نخواهد بود، چراکه این شبکه به نفع مردم کار نمی‌کند و به دنبال مسائل حاشیه‌ای است.
"سید مرتضی حسینی" نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به زمزمه‌های بازگشایی دفتر جهانی شبکه "BBC" فارسی در تهران، اظهار داشت: شبکه استعماری بی‌بی‌سی سال‌های سال است که کار خود را در خاورمیانه علیه مقاومت و تضعیف مبانی دینی و اعتقادی آغاز کرده است.

 
وی افزود: این بنگاه شایعه پراکنی هیچ‌گاه به نفع مسلمانان و شیعیان کاری نکرده و نخواهد کرد.
 
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: برخی تصور می‌کنند این شبکه اخبار و اطلاعات درست را در اختیار افکار عمومی قرار می‌دهد درحالی که جز وارونه‌ جلوه دادن حقایق کاری نمی‌کند.

نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: شبکه بی‌بی‌سی به‌دنبال مطرح کردن پیشرفت‌ها و خوبی‌های ملت‌ها نبوده و فقط درصدد است تا نقاط ضعف ملت‌ها را پیدا کرده و بزرگ‌نمایی کند.
 
حسینی تاکید کرد: باز شدن شبکه شایعه‌ پراکنی BBC در تهران هیچ‌گاه به نفع ایران نخواهد بود، چراکه این شبکه به نفع مردم کار نمی‌کند و به دنبال مسائل حاشیه‌ای است.
 
گفتنی است؛ این روزها از گوشه و کنار جهان خبر می‌رسد که قرار است، دفتر BBC فارسی در تهران بازگشایی شود و پس از آنکه رایزنی‌هایی برای بازگشایی سفارت انگلیس در ایران صورت گرفت، برخی افراد احیای دفاتر تعطیل شده BBC در تهران را پیگیری می‌کنند.

بخش فارسی بی‌بی‌سی زیر مجموعه‌ای از سرویس جهانی بی‌بی‌سی است، که به زبان فارسی از طریق رادیو، اینترنت و تلویزیون، فعالیت خبری و رسانه‌ای می‌کند و هم‌اکنون "صادق صبا" ریاست این بخش را برعهده دارد.
 
خبر بازگشایی این شبکه جاسوسی درحالی پیگیری می‌شود که این شبکه همواره نشان داده که به عنوان دست پنهان استعمار پیر انگلیس در ایران چه در دوران ستم شاهی و چه بعد از انقلاب اسلامی بوده و همواره به دنبال مهندسی افکار عمومی برای پیش بردن اهداف استعمار خود در ایران بوده است.


منبع: باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: فتنه گرانانگلیس

 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه