سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
دزد پر رو یقه صاحبخانه را می گیرد
سه شنبه 93/3/27 ساعت 8:9 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )

بسم الله الرحمن الرحیم

ظاهرا بعد از همه فتنه گری ها و حمایت از آشوبگران توسط انگلیس خبیث ، ما بدهکار شدیم و باید تضمین دهیم. دولت محترم لازم است بدانید این انگلیس حیله گر هست که باید تضمین دهد دست از پا خطا نکند نه جمهوری اسلامی ایران که از حقوق خود دفاع می کند.

 



 

ویلیام هیگ:

برای بازگشایی سفارت، ایران باید تضمین‌ دهد

وزیر خارجه انگلیس گفت: برای بازگشایی سفارت، ایران باید تضمین‌هایی بدهد و این تضمین در رابطه با کادر دیپلماتیک سفارت است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران، دقایقی پیش "ویلیام هیگ" وزیر خارجه انگلیس در گفتگو با شبکه  بی‌بی‌سی  اظهار داشت: برای بازگشایی سفارت، ایران باید تضمین‌هایی بدهد و این تضمین در رابطه با کادر دیپلماتیک سفارت است، تا این افراد بتوانند وظایف خود را انجام دهند و افراد دیپلمات سفارت باید امکان تماس و دسترسی به مقامات ایران را داشته باشند.

وی ادامه داد: امیدوارم دولت کنونی و شخص ظریف بتواند این تضمین‌ها را عملی کند با این اطمینان است که سفارت‌ طی چند هفته آینده باز می‌شود و انتصاب  کاردار غیرمقیم در ماه‌های اخیر و مخصوصاً تماس‌هایی که دو کشور در حاشیه مذاکرات هسته‌ای با هم داشتند، این زمینه را فراهم کرد که دو کشور خیلی زودتر از آنچه که فکر می‌کردند به تفاهم برسند و پیش بینی می‌شود بازگشایی سفارت در توسعه روابط و مخصوصاً مذاکرات هسته‌ای مؤثر باشد.

وزیر خارجه انگلیس افرود : ما تضمین‌هایی از جمله ایمنی و امنیت کارکنان سفارت‌مان در تهران و آزادی عملشان در ملاقات و تماس با مقامات ایرانی را می خواهیم.

وی خاطر نشان کرد : تضمین‌ها از طرف دولت ایران و مشخصا وزیر امور خارجه ایران به من داده شده است .    منبع: باشگاه خبرنگاران




 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه