سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
توهین کننده به رهبر محبوب
سه شنبه 92/12/20 ساعت 9:5 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )

وزارت ارشاد برای توهین‌کننده به رهبر محبوب ملت فرش قرمز پهن کرد/ عمر مسند نشینان کوتاه است

عمر مسند نشینان با توجه به گستردن فرش قرمز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای "یدالله رویایی"، شاعر بی‌ارزشی که به رهبر محبوب این ملت توهین کرده کوتاه است.

رحیم مخدومی، کارشناس ادبی در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدت زمان بسیار کوتاه فعالیتش در دولت یازدهم بسیار سوال برانگیز شده، افزود: در تاریخ دولت‌های پیشین کمتر دیده شده که در مقابل کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا به این اندزاه صدای آیات عظام بلند شود و مجلس خبرگان و هنرمندان موضع بگیرند.   
 
وی گفت: وضعیت پیش آمده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم از دو حالت خارج نیست یا افرادی که در صدر کار قرار گرفته‌‌اند کار خود را بلد نیستند و یا کار خود را بلدند وقانون نظام و انقلاب را نادیده می‌گیرند.   
 
این کارشناس ادبی با تاکید بر اینکه عمر مسند نشینان کوتاه است اظهار داشت: وضعیت فرهنگی موجود برای جامعه غیر قابل پذیرش است.   
 
مخدومی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عده‌ای به عکس امام(ره) جسارت کردند و 9 دی آفریده شد و حالا شاعر بی‌ارزشی که به رهبر محبوب ملت توهین کرده، ارشاد برایش فرش قرمز پهن کرده است، تصریح کرد: در مجموع نباید اجازه بدهیم درمورد فرهنگ این همه هزینه پرداخت کنیم.  

به گفته مخدومی، وقتی صدای مقام معظم رهبری درمورد مسئله‌ای در بیاید باید ببینیم چقدر هزینه پرداخت کردیم، مقام معظم رهبری درباره مسائلی که امکان حل شدنشان به دست مجلس باشد تأمل می‌کنند اما وقتی که ببینند پوسته مسئله پیش آمده کلفت بوده خودشان صحبت می‌کنند.   
 
وی خاطر نشان کرد: تا به حال چند نوبت توسط مقام معظم رهبری درباره مسائل فرهنگی هشدار داده شده و بنابراین فرصتی نمانده و وقت عمل است.

  باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: فتنه گران

 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه