سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
درخواست مادر شهید
پنج شنبه 92/12/8 ساعت 12:47 صبح | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )

درخواست مادر شهید فتنه از رسانه‌ها 

مادر شهید فتنه از رسانه‌ها درخواست کرد تا مجاهدت فرزندانی که برای دفاع از کشور و ولایت خالصانه جان خود را فدا کردند را جهانی کنند.

سالنامه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با عنوان «ناب» سه‌شنبه شب با حضور خانواده شهدای فتنه در سازمان هنری رسانه‌ای اوج رونمایی شد.
در این مراسم از خانواده شهید «سیدعلیرضا ستاری» آخرین شهید فتنه، خانواده شهید «هادی باغبانی» که در سوریه شهید شده بود و خانواده مرحوم «امیرحسین فردی» تجلیل به عمل آمد. در این مراسم همچنین از «دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی»، «برنامه تلویزیونی ثریا» و «سازمان هنری رسانه‌ای اوج» با ارائه تندیس «ناب» تقدیر شد.
پس از تجلیل از مادر شهید سیدعلیرضا ستاری، وی به پشت تریبون رفت و از رسانه‌‌ها تقاضا کرد تا هیچ‌گاه نام این شهدا را از یاد نبرند و سپس گفت: بعد از جنگ، توقع نمی‌رفت چنین شهادت‌هایی در کشور رخ دهد، به همین منظور از رسانه‌‌ها تقاضا دارم، شهادت این فرزندان را که خالصانه برای دفاع از مملکت و حمایت از ولایت به درجه شهادت نائل آمدند را جهانی کرده و مطرح کنند تا با این کارشان، باورهای یکسری از جوانان را از بین نبرند.   
گفتنی است، «کتاب - سالنامه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» دارای چندین بخش اعم از «بیانات» همانند بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جوانب مختلف فرهنگی و فرهنگ‌سازی، «محصولات» نظیر معرفی محصولات متنوع تولید و عرضه شده مرتبط با موضوع مناسبت‌های محوری سالنامه، «مؤسسات» نظیر معرفی مؤسسات، مراکز و گروه‌های فعال و عملیات محور جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، «رسانه‌ها»، نظیر معرفی سایت‌ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌‌ها و مجلات متنوع و موضوعی، «چهره‌ها» نظیر زندگینامه، معرفی‌نامه و تولیدات چهره‌های بارز و فعال در عرصه جبهه فرهنگی انقلاب و «نکته فرهنگی» بخشی از نکات ناب و کاربردی سخنرانی‌ها، مقالات، دست‌نوشته‌‌ها و مصاحبه‌های چهره‌‌ها و عناصر فکری و گفتمان‌ساز جبهه فرهنگی انقلاب، است.

روزنامه کیهان



برچسب‌ها: شهدا

 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه