سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
اجازه زیاده خواهی
پنج شنبه 92/11/24 ساعت 1:4 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
سرلشکر صفوی در برنامه نگاه دو:

اجازه زیاده خواهی در بحث موشکی نمی‌دهیم/ نوبت دولتمردان است که قفل زندگی مردم را با کلید مخصوص باز کنند

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک پیام داخلی نیز داشت و تصور من این است که مردم با این حضور خود گفتند که الان نوبت دولتمردان است که حماسه اقتصادی را بیافرینند و قفل زندگی مردم را با کلید مخصوص باز کنند.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از سپاه نیوز؛ "سردار سرلشکر سید یحیی صفوی" دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در برنامه زنده تلویزیونی نگاه دو، با اشاره به حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم ما از نظر سیاسی افرادی هوشمند هستند و شرایط سیاسی کشور خود و جهان را کاملا درک می‌کنند و هوشمندی مردم ما می‌توان گفت که از هوشمندی مردم آمریکا بیشتر است.
 
وی افزود: مردم ما به نظام سیاسی خود کاملا وفادار هستند و ستون‌های این نظام به روی دوش مردم است یعنی مردم با شور و اشتیاق در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت می‌کنند و شجاعت و وحدت خود را در این روز به دشمنان خارجی نشان می‌دهند.
 
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: حرف‌‌های ابلهانه‌ای که بعضی از مسئولین آمریکایی به زبان آوردند مردم ما را واداشت و حضور پرشور مردم ما در این راهپیمایی باعث تقویت کشورهای دوست ما شد و ناراحتی آمریکا و رژیم صهیونیستی از ثمرات این حضور پرشور بود.
 
سردار صفوی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک پیام داخلی نیز داشت و تصور من این است که مردم با این حضور خود گفتند که الان نوبت دولتمردان است که حماسه اقتصادی را بیافرینند و قفل زندگی مردم را با کلید مخصوص باز کنند....

باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: امریکا

 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه