سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
تنها کشور غیر وابسته
سه شنبه 92/11/15 ساعت 2:23 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
آیت‌الله مجتهدشبستری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

در روی زمین و زیر آسمان، تنها کشور غیر متعهد و غیر وابسته هستیم

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز استقلال کاملی نصیب کشورمان شده است بطوریکه در روی زمین و زیر آسمان تنها کشور غیرمتعهد و غیروابسته محسوب می‌شویم.

"آیت‌الله محسن مجتهد شبستری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن تبریک به مناسبت 35 پیروزی سالگی انقلاب اسلامی ایران، پیرامون دستاوردهای 35 ساله آن اظهار داشت: مقایسه وضعیت دینی و فرهنگی انقلاب با قبل از آن نشان می‌دهد که فعالیت‌های گذشته رنگ و بوی غیراسلامی داشت و تنها اسمی از اسلام در جامعه باقی مانده بود، اما امروز حاکمیت اسلام نصیب ما شده است که امیدواریم در جمهوری اسلامی تمام احکام و اعتقادات به درستی اجرا شود.
 
وی استقلال سیاسی را موهبت بزرگ انقلاب اسلامی برای ملت ایران دانست و افزود: پیش از انقلاب اسلامی، مستعمره آمریکا و بیگانگان بودیم چنانکه در زمان رضا خان مستعمره انگلیس و در زمان محمدرضا نیز به آمریکا وابسته بودیم، در حالی که امروز استقلال کاملی نصیب کشورمان شده است بطوریکه بر روی زمین و زیر آسمان تنها کشور غیرمتعهد و غیروابسته محسوب می‌شویم.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تحقق شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" تصریح کرد: امروزه پیشرفت‌های علمی در حوزه فناوری، افزایش دانشجویان دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه از نظر کمی و کیفی قابل مقایسه با وضع گذشته نیست، این نعمت‌های بزرگی است که به برکت وجود ارزشمند انقلاب اسلامی شامل حال ما شده است.
 
آیت‌الله مجتهد شبستری، ولایت فقیه را  نعمت بزرگی از دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و بیان داشت: این دستاورد به برکت نفس قدسه امام راحل(ره) با اصل مترقی ولایت فقیه در قانون اساسی به کرسی نشست.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به بیداری اسلامی که در منطقه بوجود آمده است، خاطرنشان کرد: امواج بیداری اسلامی نیز به برکت انقلاب اسلامی درمیان ملل مسلمان ایجادشده که امیدواریم آن‌ها از این مهم  بهره‌برداری وافی کرده باشند.  منبع: باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: سیاسی

 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه