سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
طرح محرومیت زدایی بسیج
جمعه 92/10/27 ساعت 11:15 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )

اجرای طرح محرومیت‌زدایی در قم توسط بسیج

مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه علی بن ابی طالب(ع) در سالن معصومیه استانداری قم برگزار شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران، در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب (ع)، سردار سید ضیاء‌الدین حزنی فرمانده قرارگاه قرب کوثر خاتم‌الانبیاء (ص)، فرماندار و جمعی از مسئولین قم حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع)، در سخنرانی خود با اشاره به فعالیت های دشمنان برای عقب ماندن کشور، اظهار داشت: از آغاز نهضت اسلامی دشمنان تمام تلاش خود را می کردند که ما به این باور برسیم که نمی توانیم روی پای خود بایستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان هرچه تلاش کردند و زحمت کشیدن نتیجه نگرفتند و یا نتایج برعکس گرفتند، ادامه داد: قبل از انقلاب کشور در حال حرکت بود ولی نه به جلو بلکه در حال عقبگرد بود ولی امروز نظام اسلامی استوار در حال پاسداری از انقلاب اسلامی است و در حال قدم برداشتن برای قله های بلند می باشد.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) خاطرنشان شد: بعد از انقلاب با تمام تلاش ها باز هم نتوانسته ایم که نام قم را در حد خود بدرخشانیم ولی تمام سعی خودرا می کنیم با تلاش شبانه روز و گام های محکم مسئولان این عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

در ادامه مراسم سردار سید ضیاء الدین حزنی فرمانده قرارگاه قرب کوثر سپاه پاسداران، با اشاره به نقش سپاه در کمک به محرومیت زدایی، اظهار داشت: یکی از کارهایی که سپاه را مردم دار و مردم دوست و مردم یار کرده است قرارگاه سازندگی می باشد، که این قرارگاه در ابتدا در مرزها و جاده های مرزی فعالیت می کرد ولی با پیشرفت و گسترش بیشتر و در دست گرفتن پروژه های بزرگ تبدیل به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) شد.

وی با اشاره به اینکه این قرارگاه در زمان صلح به عنوان قرارگاه سازندگی و در زمان جنگ به عنوان قرار گاه مهندسی می باشد، اضافه کرد: تمام پروژه های قرارگاه به گونه ای با آمادگی رزم ارتباط دارد و تمام کارهای قرارگاه در راستای آمادگی رزم می باشد.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر به سود حاصله از این پروژه ها اشاره کرد و خاطرنشان شد: تمام سودهایی که توسط قرارگاه جذب می شود تمام آن در مناطق محروم کل کشور تقسیم می شود و برای آبادانی و عمرانی آنها مصرف می شود که اینها هدیه ای از طرف رهبری برای مردم می باشد.

وی در پایان به پروژه های سازندگی در قم اشاره کرد و ادامه داد: در استان قم 70 پروژه های در حال اجرا می باشد.

گفتنی است در پایان مراسم از فعالان در زمینه محرومیت‌زدایی در شهر قم با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

منبع: مشرق نیوز



برچسب‌ها: بسیج

 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه