سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
مقابله با دشمن به بسیج نمی رسد
پنج شنبه 92/9/21 ساعت 1:7 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )

 

نقدی در جمع خبرنگاران:
نیروهای مسلح ما به قدری قوی هستند که کار مقابله با دشمن به بسیج نمی‌رسد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نیروهای مسلح ما به قدری قوی هستند که کار مقابله با دشمن به بسیج نمی‌رسد.

خبرگزاری فارس: نیروهای مسلح ما به قدری قوی هستند که کار مقابله با دشمن به بسیج نمی‌رسد

 

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس‌ سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه کنگره شهدای جهاد علمی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که لزوم حمایت از تیم هسته‌ای در شرایط فعلی چقدر است، گفت: هم‌اکنون همه دارند از تیم حمایت می‌کنند و مطمئناً هرچقدر تیم مذاکره کننده کار خود را خوب انجام دهد، دیگران از تیم حمایت خواهند کرد.

رئیس‌ سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: من به عنوان یک مطلع و کسی که حدود 10 سال مسئول تحقیقات صنعتی نیروهای مسلح بوده‌ام تاکید می‌کنم که امروز نیروهای مسلح ما تسلیحاتی باور نکردنی دارند که دشمن از بخش زیادی از آن بی اطلاع است.

وی ادامه داد: من تصور می‌کنم در صورت تجاوز دشمن به مرزهای ما، کار به ورود نیروی بسیج نرسد و با پاسخی که نیروهای نظامی رسمی ما به این تجاوز می‌دهند، کار دشمن یکسره شود.

نقدی در ادامه با اشاره به کنگره شهدای جهاد علمی و لزوم زنده‌ نگه داشتن یاد این شهدا تصریح کرد: شهدای علمی ما نشان دادند که آزادی در پیشرفت علمی صرفا یک شعار بوده و ما نیز توانستیم بزرگی دانشمندان خود را در همه ابعاد ثابت کرده و الگوهای خوبی را به جامعه و جهان معرفی کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

 




 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه