سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
مرگ بر آمریکا
پنج شنبه 92/8/9 ساعت 12:1 صبح | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌صادقی در جمع خبرنگاران:

انقلاب اسلامی شعار "مرگ بر آمریکا" را در دنیا احیا کرد

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکایی‌ها به دنبال محو روحیه ضداستکباری هستند و راه را در این دیدند که اگر ایران که 35 سال مقاومت کرده کوتاه بیاید،‌همه کوتاه می‌آیند.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌صادقی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه در حاشیه همایش مداحان پاسدار و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب ما روحیه ضداستکباری، شعار "مرگ بر آمریکا" و اینکه می‌توان مقابل استکبار ایستاد را در دنیا احیا کرد.
 
وی افزود: به تدریج پرچم آمریکا در بسیاری از کشورها آتش زده شد و ملت‌های مختلفی شعار مرگ بر آمریکا دادند و کم کم حرف‌شنوی کشورها از آمریکا پایین  آمد.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج صادقی تصریح کرد: آمریکا می‌گوید به جهنم که نامبارک و قذافی و امیرعبدالله بروند، اما نباید روحیه ضدآمریکایی در دنیا نهادینه شود؛ آمریکایی‌ها می‌خواهند این قضیه را درمان کنند.  
 
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: آمریکایی‌ها به دنبال محو روحیه ضداستکباری هستند و راه را در این دیدند که اگر ایران که 35 سال مقاومت کرده کوتاه بیاید،‌همه کوتاه می‌آیند.  
 
وی اظهار داشت: مذاکره برای آنها مطلوب به ذات است و مذاکره را برای مذاکره می‌خواهند، ولی ما مذاکره را برای هدف می‌خواهیم.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج صادقی خاطرنشان کرد: خوب است که مسئولان ما به این موضوع توجه داشته باشند که چرا اوباما 5 بار از رئیس‌جمهور ما درخواست می‌کند و اینکه چرا تماس می‌گیرد و تلفنی صحبت می‌کند و بعد می‌رود با نتانیاهو آن‌طور حرف می‌زند، زیرا او می‌خواهد به دنیا بگوید ببینید ایران که 35 سال مرگ بر آمریکا گفته آمد بر سر سفره ما نشست و بقیه حساب کار خود را بکنند.
باشگاه خبرنگاران

 



برچسب‌ها: امریکا

 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه