سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
قدرتهای شیطانی
جمعه 92/6/15 ساعت 2:56 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
سردار نقدی: تهاجم فرهنگی ابزار قدرت‌های شیطانی برای حمله به کشورها است

رئیس سازمان بسیج متضعفین گفت: زورگویان و قدرت‌های شیطانی جهان از ابزارهای مختلف برای حمله به کشورها استفاده می‌کنند که یکی از آنها تهاجم فرهنگی است.

 

خبرگزاری فارس: سردار نقدی: تهاجم فرهنگی ابزار قدرت‌های شیطانی برای حمله به کشورها است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی سازمان ورزشی بسیج کشور گرامیداشت شهید اخلاقی در محل دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با تبریک موفقیت‌های ورزشی ورزشکاران بسیجی اظهار کرد: امیدواریم خداوند توفیق عنایت دهد که روحیه پهلوانی و جوانمردی را تا پایان عمر داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به ورزشکاران حاضر در المپیاد مذکور گفت: امروز به سرزمین قهرمانان بزرگی پای گذاشته‌اید که همه مدیون قهرمانان نام‌آور آن هستیم.

وی میرزا کوچک‌خان جنگلی را مردی بزرگ نامید و تصریح کرد: میرزا کوچک‌خان منادی اسلام بود.

نقدی با گرامیداشت یاد و خاطره میرزا کوچک، از حاضران خواست در پایان مراسم مذکور بر سر مزار این رادمرد بزرگ حضور یابند.

*شهید املاکی جوانمردترین شهید دفاع مقدس/رئیس‌علی دلواری الگوی قهرمانی بسیج

وی وجود 8 هزار شهید دفاع مقدس در گیلان را نشانه روحیه جوانمردی مردم این استان دانست و افزود: شهید املاکی بااخلاق‌ترین شهید دفاع مقدس بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین شهید املاکی را قهرمانی با روحیه جوانمردی خواند و تصریح کرد: شهید املاکی فرمانده بزرگ یک لشکر بود که ماسک خود را به صورت یک بسیجی زد و الگوی تمام بسیجیان است.

وی با گرامیداشت یاد شهید رئیس‌علی دلواری تصریح کرد: رئیس‌علی دلواری الگوی قهرمانی بسیجیان است. 

نقدی، در ادامه با بیان اینکه امروز زورگویان مستکبر هر روز به کشوری حمله می‌کنند، خاطرنشان کرد: امروز زورگویان مستکبر می‌خواهند به بهانه سلاح شیمیایی به سوریه حمله کند.

وی با اشاره به اینکه زورگویان مستکبر هر روز به کشوری حمله می‌کنند، گفت: زمانی که به ایران حمله کردند ملت ایران با ایستادگی پیروز شد و ثابت شد که اسلام کشورها را به جلو می‌برد.

*پیشرفت چشمگیر ایران در پرتاب ماهواره پس از قطع رابطه با آمریکا/تهاجم فرهنگی ابزار قدرت‌های شیطانی برای حمله به کشورهاست

نقدی، با بیان اینکه پس از قطع رابطه با آمریکا به پیشرفت‌های چشمیگری از جمله پرتاب ماهواره به فضا دست یافتیم، متذکر شد: آمریکا به بهانه‌های واهی به افغانستان و عراق حمله کرد و امروز نیز زورگویان مستکبر می‌خواهند به بهانه سلاح شیمیایی به سوریه حمله کنند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم از دست زورگویان نجات پیدا کنیم باید قوی باشیم زیرا زورگویان و قدرت‌های شیطانی جهان از ابزارهای مختلف برای حمله به کشورها استفاده می‌کنند که یکی از آنها تهاجم فرهنگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، تهذیب، تحصیل و ورزش را خواست مقام معظم رهبری از جوانان خواند و اضافه کرد: شهید فهمیده و املاکی و دیگر شهدا برای تمام آزادگان جهان الگو هستند.

*تهذیب، اسلحه‌ای در مقابل ابزار دشمن

وی با اشاره به اینکه تهذیب، تحصیل و ورزش، اسلحه‌ای در مقابل ابزار دشمن است، خاطرنشان کرد: ابزار دشمن زر، زور و تزویر است و دشمن برای اینکه ما را نوکر خود کند از این ابزارها استفاده می‌کند.

نقدی، گفت: در مقابل ابزار زر دشمن باید از سلاح تهذیب استفاده کرد و اگر روح انسان بزرگ باشد خود را به پول نمی‌فروشد.

وی، تهذیب را به معنای ساختن نفس دانست و اظهار کرد:‌ تهذیب با گناه نکردن و انجام واجبات محقق می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه با علم می‌توان ترفند دشمن را خنثی کرد، یادآور شد:‌ در مقابل زور باید قوی باشیم و به ورزش بپردازیم تا زیر بار زور نرویم و به کسی ظلم نمی‌کنیم زیرا اگر انسان ضعیف باشد در مقابل زورگویان مجبور به تسلیم است.

وی، با اشاره به اینکه نوجوانان بسیج وارد عرصه قهرمانی و ورزش شده‌اند، گفت: موفقیت در ورزش دارای دو ویژگی توکل به خدای متعال و تلاش است.

نقدی، جوان ورزشکار بسیجی را خستگی‌ناپذیر خواند و متذکر شد: با پشتکار می‌توان بر سکوهای قهرمانی قرار گرفت و مهم‌تر از آن بندگی خداوند است و ورزشکاری که قرآن را بر دست می‌گیرد اعتقاد او از قهرمانی مهم‌تر است.

*شکست تروریسم‌ها در سوریه و فتنه سلاح شیمیایی

وی همچنین پس از سخنرانی در اختتامیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی سازمان ورزش بسیج کشور در محل دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت منطقه اظهار کرد: از آنجا که تروریسم‌ها در 6 ماه اخیر شکست خورده بودند برای جلوگیری از این شکست فتنه استفاده از سلاح شیمیایی را به راه انداختند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تروریسم‌ها همین اقدام را در عراق و افغانستان انجام دادند، تصریح کرد: این‌ها زورگویان مستکبری هستند که هر روز به کشوری حمله می‌کنند و اکنون برای سرپوش گذاشتن روی شکست خود سوریه را متهم به استفاده از سلاح شیمیایی کردند در حالی که خودشان استفاده کننده‌ترین این سلاح‌ها هستند که نمونه بارز آن در دوران دفاع مقدس مشهود است.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد مذکور خاطرنشان کرد: این المپیاد فرصت خوبی برای نشان دادن توانمندی نوجوانان بسیجی است.

*نمایش لافندبازی در مقابل سردار نقدی/رژه دانش‌آموزان بسیجی در مقابل سردار نقدی

به گزارش فارس، در پایان مراسم اختتامیه المپیاد مذکور نمایش لافند‌بازی در مقابل سردار نقدی توسط هنرمندان گیلانی اجرا شد.

همچنین ورزشکاران بسیجی نوجوان در مقابل سردار نقدی رژه رفتند و عکس هر شهیدی روی پیراهن ورزشکاران بسیجی نوجوان از استان‌های کشور نقش بسته بود.

تجلیل از خانواده شهید غلامی یکی دیگر از برنامه‌های مراسم مذکور بود که سجاد غلامی فرزند شهید غلامی مورد تجلیل قرار گرفت و از مادر شهید کیومرث علوی نیز قدردانی شد.

علی سجادی ورزشکار نوجوان گیلان در المپیاد مذکور به عنوان ورزشکار با اخلاق شناخته شد.

در پایان مراسم المپیاد مذکور تیم‌های خراسان رضوی، گیلان و استان فارس به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند توزیع جوایز از دیگر برنامه‌های مراسم بود.

منبع: فارس نیوز

 



برچسب‌ها: تهاجم فرهنگی

 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه