سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
محور شرارت
دوشنبه 92/5/28 ساعت 12:26 صبح | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )

حجاریان و روایت سیاستی که از ایران محور شرارت ساخت  
مشاور ارشد خاتمی در دولت اصلاحات اذعان کرد: ما در زمان ریاست خاتمی در حالی که با آمریکا کاری نداشتیم، جزو محور شرارت قرار گرفتیم.
سعید حجاریان در مصاحبه با روزنامه زنجیره‌ای اعتماد گفته است: آقای روحانی باید با تدبیری که دارند پیش روند و مسائل را حل کنند. من واقعاً از آمریکایی‌ها تعجب می‌کنم. زمان آقای خاتمی مسائل داشت به نحو خوبی پیش می‌رفت تا اینکه یک مرتبه بوش آمد و گفت که ایران محور شرارت در منطقه است. یعنی ما را در کنار عراق و کره شمالی نشاند. ما چه کار به آمریکا و بوش داشتیم؟ ما در جنگ با افغانستان به آنها کمک هم کرده بودیم. البته بوش آدم بنیادگرای عجیب و غریبی بود. الان هم می‌خواهند هنوز هیچی نشده یک انگی به آقای روحانی بچسبانند.
وی در پاسخ این سؤال که «فکر می‌کنید سیاست خارجی دولت روحانی ادامه سیاست خارجی دولت‌های سازندگی و اصلاحات است؟»، گفت: حتماً همین طور است.
حجاریان درباره رفتارهای دوگانه آمریکا در زمینه تهدید و تطمیع گفته است: به ویژه در قضیه تحریم‌هایی که علیه ایران در مجلس نمایندگان و سنای آمریکا تصویب می‌شوند لابی‌های خارج از مجلسین آمریکا به شدت فعال هستند. مثلاً لابی اسرائیل که خیلی در آمریکا فعال است. همچنین تندروهای جمهوری‌خواه مانند آقای مک‌کین، که آنها هم خیلی تحت تأثیر لابی اسرائیل هستند.

منبع: کیهان



برچسب‌ها: اصلاح طلبان

 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه