سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
آب میریختند یا بنزین؟
چهارشنبه 92/5/23 ساعت 11:51 صبح | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )

روی آتش فتنه آب می‌ریختند یا بنزین؟! 


خانواده یکی از شهدای فتنه و آشوب سال 88 می‌گویند محمدعلی نجفی به همراه مسجد جامعی و ابتکار به منزل آنها رفته بودند تا تقصیرها را گردن رهبری بیندازند.
به گزارش جهان‌نیوز، بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی با حاشیه‌هایی همراه بود. مهم‌ترین این اتفاقات در بررسی صلاحیت محمدعلی نجفی برای وزارت آموزش و پرورش رخ داد و دکتر زاکانی اعلام کرد که وزیر پیشنهادی در کمیسیون اعلام کرده که به فتنه اعتقادی ندارد. اما این تنها یک بعد ماجراست. فعالیت‌های آقای نجفی در زمان فتنه بیش از این‌ها بوده است. برخی از خانواده‌های کشته‌شدگان فتنه 88 گفته بودند که آقای نجفی در آن زمان با هدف تطهیر فتنه‌گران و انداختن تقصیر به گردن رهبری این دیدارها را انجام می‌داده است.
پدر شهید محمدحسین فیض در این باره گفته است: خانم ابتکار و آقای مسجد جامعی و نجفی آمده بودند. من تعجب کردم،‌ آمده بودند تقصیر را بیندازند گردن رهبری! به کنایه می‌گفتند که ما تعجب می‌کنیم چرا «آقا» با این‌ها برخورد نمی‌کند! هم ایشان را مقصر می‌دانستند و هم دولت را. در اصل آمده بودند که این را بگویند. بعد می‌گفتند که این حوادث تقصیر ما نیست و ربطی به میرحسین موسوی هم ندارد!
یادآور می‌شود نجفی- نامزد تصدی وزارت آموزش و‌ پرورش- در مجلس مدعی شد به ویژه پس از خطبه‌های نمازجمعه رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد آن سال با جریان فتنه و آشوب همراهی نکرده و برای آرام گرفتن خانواده‌های قربانیان و ریختن آب روی آتش به دیدار آنها رفته است! و این در حالی است که وی اواخر مرداد همان سال نامه‌ای را به همراه برخی نمایندگان افراطی مجلس ششم و گروهی از تندروهای دولت اصلاحات و سازندگی در حمایت از فتنه امضا کرده است. در این نامه که نام نجفی و میلی منفرد ( 2 وزیر پیشنهادی) در کنار اسامی محسن آرمین، فائزه هاشمی، رجب مزروعی، جلایی‌پور، مرتضی حاجی، محمد سلامتی، شکوری‌راد، رضا خاتمی، احمد شیرزاد، مسجد جامعی، ناصر قوامی، کلانتری، مرتضی مبلغ، مصطفی معین، محمد رضا بهزادیان، ترکان، انصاری‌راد، خانیکی و... دیده می‌شود، از موسوی و کروبی و خاتمی حمایت و از نظام خواسته شده بر خواسته‌های [غیرقانونی آنان] توجه شود. این نامه ادعا و القا می‌کرد انتخابات مهندسی شده و مردم نتیجه آن را باور ندارند و باید به نگرانی‌های جدی و عمیق موسوی و کروبی و خاتمی ترتیب اثر داده شود. این در حالی بود که سران فتنه به هیچ نحو حاضر نبودند به مسیر قانون برگردند و دست از همراهی با گروهک‌های ضد انقلاب بردارند.
نجفی از اعضای مرکزیت حزب کارگزاران سازندگی است که سخنگوی آن چند سال پیش تصریح کرد این حزب یک حزب لیبرال است و اعتقاد دارد اسلام فاقد نظام حقوقی و سیاسی است!

منبع: روزنامه کیهان



برچسب‌ها: فتنه گران

 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه