سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
بعد از سی سال
چهارشنبه 92/5/2 ساعت 11:49 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
 
شهید سرلک بعد از سی سال بازگشت

شهید سرلک بعد از سی سال بازگشت

پیکر شهید بسیجی «قدرت‌الله سرلک» که در عملیات «والفجر یک» به شهادت رسیده بود، بعد از 30 سال‌ انتظار به آغوش خانواده و مردم تهران بازگشت.

به گزارش فرهنگ نیوز ، پیکر شهید بسیجی «قدرت‌الله سرلک» که در عملیات «والفجر یک» به شهادت رسیده و پیکر مطهرش سال‌ها در فکه مانده بود، بعد از 30 سال‌ انتظار به آغوش خانواده و مردم تهران بازگشت.

این شهید، اعزامی از لشکر 27 محمدرسول الله(ص) است که پیکر مطهرش در ایام شهادت امیرالمؤمنین علی‌بن ابیطالب(ع) در تهران تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش توانا، شهید «قدرت‌الله سرلک» به سال 1322 در یکی از روستاهای الیگودرز به دنیا آمد؛ او برای آموختن علم به مکتب رفت؛ وی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در لبیک به فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی به عضویت بسیج درآمد و با اخلاق نیکو و منش عالی که داشت از جمله بسیجیان موفق و مخلصی بود که زندگی خود را وقف خدمت به اسلام و انقلاب کرد.

قدرت‌الله عمل به احکام نورانی اسلام را از اولویت‌های زندگی خود می‌دانست؛ همیشه در زندگی همراه و پشتیبان درماندگان و فقیران بود؛ سال 1360 برای اولین بار از طریق بسیج عازم جبهه شد و در پاسخ خانواده خود که از رفتن او ناراحت بودند گفت: «احساس می‌کنم تازه به دنیا آمده‌ام و خداوند مرا مورد لطف خود قرار داده تا بتوانم در دفاع از حکومت اسلامی و کشور عزیزم ایران سهیم باشم».

و سرانجام شهید سرلک در عملیات «والفجر یک» در منطقه شمال فکه در تاریخ 22 فروردین 1362 به شهادت رسید و پیکر مطهرش 30 بر رمل‌های داغ فکه ماند.

منبع: فرهنگ نیوز



برچسب‌ها: شهدا

 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه