سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
دولت را با ولایت محک میزنیم
پنج شنبه 92/4/6 ساعت 2:2 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سید احمد خاتمی

عضو مجلس خبرگان رهبری در رشت:

دولت‌ را با ولایت محک می‌زنیم/ایجاد اسلام رادیکال و اسلام لیبرال در خاورمیانه نقشه استکبار

خبرگزاری تسنیم: عضو مجلس خبرگان رهبری در رشت با بیان اینکه با هیچ کسی عقد اخوت نبسته‌ایم گفت: دولت‌ها را با ولایت محک می‌زنیم.

   

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله سید احمد خاتمی امروز در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: تمام درگیری‌های استکبار از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بر سر دین خدا بوده است.

وی انرژی هسته‌ای را بهانه‌ای برای استکبار دانست و افزود: دنیای استکبار نمی‌خواهد مسئله انرژی هسته‌ای ایران برطرف شود.

خاتمی با اشاره به موشک‌های با برد یک‌هزار و 500 کیلومتری ایران، تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی کوچک‌ترین تعرضی به نظام داشته باشد تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

امام جمعه موقت تهران به استفاده موشک والفجر پنج توسط حماس در درگیری غزه با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: موشک‌های ایران تل‌آویر را تبدیل به شهر ارواح  می کند.

وی با تاکید براینکه فقه اسلامی اجازه استفاده از بمب اتمی را به ما نمی‌دهد، افزود: مسئله استکبار با انقلاب اسلامی حقوق بشر نیست زیرا آمریکا، فرانسه، انگلیس و رژیم صهیونیستی نقض کنندگان حقوق بشر هستند.

ایجاد اسلام رادیکال و اسلام لیبرال در خاورمیانه نقشه استکبار

خاتمی به نقشه استکبار در رابطه با بیداری اسلامی اشاره کرد و افزود: استکبار می‌خواهد دو اسلام رادیکال طالبانی و لیبرال را در منطقه به صحنه آورده و آنها را به جان هم بیندازد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی بر سر اسلام است، اظهار کرد: کاندیداهایی که در انتخابات صحبت از تنش‌زدایی می‌کردند در اشتباه بودند.

وی اضافه کرد: استکبار می‌خواهد آن‌قدر برای کشور تنش ایجاد کند تا دست از انقلاب اسلامی برداریم اما ملت ایران تا آخرین نفس پای مکتب و رهبر خود ایستاده است.

خاتمی با اشاره به شهادت بهشتی و 72 تن از یاران او، افزود: دشمن می‌خواست با شهادت رئیس قوه قضائیه، تعدادی از نمایندگان مجلس و بعضی از وزرا نظام را متزلزل کند و به آن آسیب برساند.

امام جمعه موقت تهران به تبدیل تهدید به فرصت بحران توسط امام (ره) اشاره کرد و افزود: امام (ره) با شهادت شهید بهشتی و یاران او انقلاب سوم را در کشور پدید آورد و طومار جهنمی منافقین برای همیشه در کشور بسته شد.

مشارکت 72 درصدی مردم در انتخابات برای استکبار وحشتناک بود

وی با بیان اینکه رسانه‌های غربی به دنبال تحریم انتخابات بودند، بیان کرد: دشمن می‌خواست حضور مردم در انتخابات بی‌رمق و اندک باشد اما مقام معظم رهبری بر حضور مردم تاکید داشتند و مشارکت 72 درصدی مردم در انتخابات برای استکبار وحشتناک بود.

خاتمی راه نجات کشور را ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: قرار گرفتن زیر پرچم احزاب و گروه‌ها نجات‌دهنده نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خط‌مشی مقام معظم رهبری نسبت به دولت‌ها، بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که رئیس جمهور منتخب محترم است و همه باید به او کمک کنند تا مشکلات کشور برطرف شود.

وی نخستین مصاحبه رئیس جمهور منتخب را خوب ارزیابی کرد و گفت: اگر رئیس جمهور منتخب در چینش کابینه شایسته‌سالاری را در نظر بگیرد به او آفرین می‌گوئیم.

خاتمی اظهار کرد: اگر رئیس جمهور منتخب در چینش دولت از افراد تندروی چپ افراطی که در فتنه سال 88 اردوکشی خیابانی را هدایت کردند استفاده کند، منتظر نقد باشد.

امام جمعه موقت تهران با تاکید براینکه با کسی عقد اخوت نبستیم، گفت: شاخص ما تنها ولایت است و تمام گروه‌ها و دولت‌ها را با ولایت محک می‌زنیم.

وی بیان کرد: دولت‌ها تا وقتی با ولایت هستند در قلب مردم جا دارند اما اگر از آن زاویه بگیرند، منفور ملت می‌شوند.

منبع: تسنیم



برچسب‌ها: ولایت

 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه