سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
برگزاری آرام انتخابات
چهارشنبه 91/11/18 ساعت 10:55 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
سردار نقدی:
بصیرت افزایی مردم برای برگزاری آرام انتخابات سال آینده ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی بصیرت افزایی را در بین مردم بیشتر کرده چرا که ارتقای این مهم در برگزاری آرام انتخابات ضروری محسوب می‌شود.

خبرگزاری فارس: بصیرت افزایی مردم برای برگزاری آرام انتخابات سال آینده ضروری است



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در همایش طرح شجره طیبه صالحین بسیج استان البرز اظهار داشت: برگزاری انتخابات با آرامش یکی از مهم‌ترین ضروریاتی است که باید رعایت شود چرا که در صورتی که شبکه‌های بصیرت بخشی تقویت لازم نشوند، شاید مشکلات حتی به قبل از انتخابات هم کشیده شود.

وی ادامه داد: هم اکنون فعالیت‌های بسیج با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اساسی در حال اجرا است.

این مسئول تأکید کرد: این فعالیت‌ها باید به گونه‌ای باشد که بیش از گذشته مورد حمایت  مردم قرار گیرد.

نقدی در ادامه سخنان خود با اشاره به هشت سال دفاع مقدس گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز حمایت‌های بی‌دریغ مردم سبب شد که رزمندگان اسلام در عملیات‌های مختلف و در جنگ هشت ساله پیروز باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: ملت ایران با حمایت و پشتیبانی به موقع از رزمندگان اسلام سبب پیروزی کشور در برابر دشمن شدند.

نقدی تکریم خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان را مهم‌ترین وظیفه مسئولان و مردم دانست.

وی بر توسعه فرهنگ بسیج در بین نسل امروز تأکید کرد و افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که نسل امروز با فرهنگ بسیج به خوبی مأنوس شده و در کنار بسیج فعالیت‌های فرهنگی را ادامه دهد.

نقدی انجام فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی را مهم‌ترین راهکار در توسعه فرهنگ زیبای بسیج عنوان کرد.

*توسعه فضاهای فرهنگی پایگاه‌های بسیج کشور

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر توسعه فضاهای فرهنگی پایگاه‌های بسیج کشور تأکید کرد و گفت: این پایگاه‌ها در استان البرز نیز باید با توسعه همراه باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: توسعه این پایگاه‌ها در اولویت کاری سازمان بسیج مستضعفین قرار دارد و در نظر داریم تا پایان سال جاری طرح‌های لازم در این زمینه اجرایی کنیم.

فارس نیوز




برچسب‌ها: انتخابات

 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه