سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
دوستان نارفیق ولایت
یکشنبه 91/11/15 ساعت 11:58 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )

بسم الله و بالله

ما همه سرباز توایم خمینی  گوش بفرمان تو ایم خمینی.

یادش بخیر اون روزها که شعار خیلی ها و اکثر مسئولین بود: گوش بفرمان توایم خمینی.

آنگونه شعار دادند و آنگونه بودند و آنگونه پرکشیدند و رفتند و بعضی هاشان هم ماندند تا یادمان بیاندازند آن شعارهای ناب کربلائی را.

چه شد امروز عده ای شعار ولایت و ولایت فقیه می دهند و اما...

اما پای خواسته های خود و دل و حزب شان که به وسط بیاید دیگر ولایت رنگی ندارد و ولایت نفس  حاکم می شود.  کجایند آن مردان بی ادعا که بی سردادن شعار، ولایت مداری کردند و بی ادعا گوش بفرمان ولی فقیه و رهبر خود بودند . کجایند مردان با صفا که نور از پیش و پس شان راه را به روی دیگران باز می کرد و فتنه و فتنه گران را ناکام می گذاشتند.  چه شد امروز مردان بی ادعا نیستند و مردان پرمدعا آمدند و هر از چندگاهی بذر فتنه و تشنج را در جامعه می پراکنند تا دشمنان از آن سوی آبها با دمب خود گردو بشکنند و در دل شان قند آب شود.  کجا رفت جانبازی برای فرمان ولیّ امر تا حرف رهبرشان بر روی زمین نماند. کجایند مردان بی ادعا. کجایند شیران دشت وفا و خدا که همه مال و فرزند و جان خود را برای ولایت و پایداری آن فدا کردند نه اینکه تنها شعار دهند و دم از مهدی و مهدوی زنند و اما از نائب اش غافل و جاهل باشند.

سلام بر شهیدان دیروز و شهیدان امروز . هم آنان که به امر رهبر 8 ماه در خیابان ها در گرما و سرما از ولــیّ خود دفاع کردند و خواهند کرد و حتی عکسی از آنان هم دیده نشد، اما همچون بی ادعاهای دیروز رفتند و می روند.

آن عده که عادت کرده اند فقط شعار دهند دیگر بس است، کمی به هوش شوید که دشمنان بر شما می خندند و دوستان گریه.

و خدا می داند دل دریائی رهبرمان ، نائب امام زمان ما ز دست این دوستان نارفیق چگونه است...



برچسب‌ها: فتنه گران

 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه