سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
باربی و نگرانی والدین
چهارشنبه 92/11/30 ساعت 12:25 صبح | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )

نگرانی والدین و کاهش فروش باربی در دنیا +تصاویر

جدیدترین آمار نشان می‌دهد فروش جهانی باربی در تعطیلات سال نوی میلادی نسبت به سال گذشته 13 درصد کاهش یافته است که همین مسئله سبب نگرانی شرکت سازنده باربی شده و آنها را به فکر تغییر لباس و لوازم باربی انداخته است.
گروه جنگ نرم مشرق- پیشتر درمورد باربی سازی دختران برای ترویج سبک زندگی آمریکایی مطالبی را در مشرق مطالعه کردید. به تازگییکی از طراحان عروسک باربی که به عنوان ابزار تهاجم فرهنگی آمریکا به سایر کشورها خصوصا جهان اسلام محسوب می‌شود،‌ از نحوه طراحی اغراق‌آمیز اندام این عروسک دفاع کرد.

کاهش فروش عروسک باربی در دنیا + تصاویر// در حال ویرایش

کیم کالمون نایب رئیس بخش طراحی شرکت باربی در گفتگو با سایت FastCo Design اظهار داشته است: «باربی اساسا واقع‌گرایانه طراحی نشد. این عروسک برای دختران تولید شده تا به راحتی بتوانند لباس بر آن بپوشند یا دربیاورند.»

کاهش فروش عروسک باربی در دنیا + تصاویر// در حال ویرایش
رابرت گری، یکی از طراحان عروسک باربی

این در حالی است که اغراق در اندام عروسک باربی که سبب الگوبرداری نادرست کودکان به سمت الگوی زن غربی می‌شود، همواره مورد انتقاد روشنفکران و متفکران قرار داشته است.

کالمون این انتقاد را نیز رد کرده است که اندام نامتناسب عروسک باربی سبب انحراف برداشت دختران و تحریک آنها به انجام رژیم‌های غذایی ناسالم می‌شود.

این مقام شرکت باربی، این حقیقت مسلم را نیز نادیده گرفته که دختران اندام خود را با اندام عروسک باربی مقایسه می‌کنند.

تناسب اندام عروسک باربی سال‌ها است مورد انتقاد کارشناسان قرار دارد. در اواسط دهه 1990 پژوهش «مرکز ناهنجاری‌های وزنی و غذایی ییل» نشان داد که اندام عروسک‌های باربی بسیار نامتناسب است به طوری که یک زن معمولی برای رسیدن به هیکل باربی باید 60 سانتی‌متر به قد خود بیفزاید!
کاهش فروش عروسک باربی در دنیا + تصاویر// در حال ویرایش
جدول میزان تمایزات باربی با زنان معمولی

البته نسبت به آن سال‌ها تناسب اندام عروسک باربی، بهتر شده اما همچنان از استانداردهای بهداشت سلامت، به دور است.

جدیدترین آمار نشان می‌دهد فروش جهانی باربی در تعطیلات سال نوی میلادی نسبت به سال گذشته 13 درصد کاهش یافته است که همین مسئله سبب نگرانی شرکت سازنده باربی شده و آنها را به فکر تغییر لباس و لوازم باربی انداخته است.
  
در همین زمینه وب سایت ریهابز در گزارشی به عنوان «مردن برای باربی بودن» آمار جالب توجهی را منتشر کرده است.

کاهش فروش عروسک باربی در دنیا + تصاویر// در حال ویرایش

کاهش فروش عروسک باربی در دنیا + تصاویر// در حال ویرایش
از هر 5 دختر بچه، 4 نفر از چاقی می‌ترسند.
کاهش فروش عروسک باربی در دنیا + تصاویر// در حال ویرایش
42% دختران بین 6 تا 10 سال آرزو دارند که لاغرتر بودند.
کاهش فروش عروسک باربی در دنیا + تصاویر// در حال ویرایش
نیمی از دختران 9 تا 10 ساله می‌گویند وقتی رژیم لاغری می‌گیرند، احساس بهتری دارند.
کاهش فروش عروسک باربی در دنیا + تصاویر// در حال ویرایش
از هر 10 دانش آموز دختر، یک نفر دچار اختلال غذا است.
منبع: مشرق نیوز


برچسب‌ها: تهاجم فرهنگی

جیش العدل را از بین ببرید
یکشنبه 92/11/27 ساعت 1:2 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
رئیس فراکسیون نمایندگان اهل تسنن در گفت‌وگو با فارس:
نیروهای ‌مسلح آدم‌ربایان جیش‌العدل را از بین ببرند/ آنها سنی نیستند؛ مامور آمریکا هستند

فتاحی با بیان اینکه اعضای گروهک تروریستی جیش‌العدل نه تنها اهل سنت نیستند بلکه مسلمان هم نیستند، گفت: ما نمایندگان اهل سنت از نیروهای مسلح می‌خواهیم گروهک تروریستی جیش‌العدل را حتی در خاک کشور همسایه پاکستان سرکوب کرده و از بین ببرد چرا که اینها از آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تفرقه میان مسلمانان ماموریت دارند و سنی نیستند.

خبرگزاری فارس: نیروهای ‌مسلح آدم‌ربایان جیش‌العدل را از بین ببرند/ آنها سنی نیستند؛ مامور آمریکا هستند


عابد فتاحی نماینده مردم ارومیه و رئیس فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به ربایش 5 نفر از مرزبانان کشورمان توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل، گفت: من به عنوان رئیس فراکسیون نمایندگان اهل تسنن مجلس شورای اسلامی این آدم‌ربایی از سوی گروهک‌های تروریستی را تقبیح و محکوم می‌کنم و عنوان می‌کنم که این گونه گروه‌ها که با اقدامات خود به دنبال تفرقه میان شیعه و سنی هستند، مسلمان نیستند.

وی با بیان اینکه گروهک تروریستی جیش‌العدل نه تنها اهل سنت بلکه مسلمان هم نیستند، افزود: تشیع و تسنن با هم برادر هستند و اختلافی هم اگر باشد اختلاف میان اعضای یک خانواده است و هیچ وقت این اقدام دشمنان نمی‌تواند موجب بر هم زدن وحدت مسلمانان در ایران شود.

رئیس فراکسیون نمایندگان اهل تسنن مجلس اظهار داشت: ادبیات نیروهای مسلح ما ادبیات تدافعی است اینگونه گروه‌ها کاری نکنند که نیروهای مسلح ما را به واکنش وادارند چرا که در این صورت جغرافیای منطقه دچار تغییراتی خواهد شد.

فتاحی با بیان اینکه شیعی و سنی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مطالبه‌ای جز تامین امنیت ندارد، گفت: ما نمایندگان اهل سنت از نیروهای مسلح می‌خواهیم گروهک تروریستی جیش‌العدل را حتی در خاک کشور همسایه پاکستان سرکوب و از بین ببرد چرا که اینها از آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تفرقه میان مسلمانان ماموریت دارند و سنی نیستند.

فارس نیوز



برچسب‌ها: تروریست

حامد زمانی و ضدایرانی ها
پنج شنبه 92/11/24 ساعت 8:46 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )

تصویرسازی خواننده انقلابی، حامد زمانی

 

با درخشش حامد زمانی در ماه های اخیر به عنوان یک خواننده انقلابی در سطح رسانه ها و فضای هنر و موسیقی کشور، برخی از سایت ها و شبکه های تلویزیونی معاند داخلی و خارجی ، سناریو تخریب این خواننده ارزشی و انقلابی را در دستور کار خود قرار دادند.

منبع: فرهنگ نیوز



برچسب‌ها: سیاسی

اجازه زیاده خواهی
پنج شنبه 92/11/24 ساعت 1:4 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
سرلشکر صفوی در برنامه نگاه دو:

اجازه زیاده خواهی در بحث موشکی نمی‌دهیم/ نوبت دولتمردان است که قفل زندگی مردم را با کلید مخصوص باز کنند

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک پیام داخلی نیز داشت و تصور من این است که مردم با این حضور خود گفتند که الان نوبت دولتمردان است که حماسه اقتصادی را بیافرینند و قفل زندگی مردم را با کلید مخصوص باز کنند.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از سپاه نیوز؛ "سردار سرلشکر سید یحیی صفوی" دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در برنامه زنده تلویزیونی نگاه دو، با اشاره به حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم ما از نظر سیاسی افرادی هوشمند هستند و شرایط سیاسی کشور خود و جهان را کاملا درک می‌کنند و هوشمندی مردم ما می‌توان گفت که از هوشمندی مردم آمریکا بیشتر است.
 
وی افزود: مردم ما به نظام سیاسی خود کاملا وفادار هستند و ستون‌های این نظام به روی دوش مردم است یعنی مردم با شور و اشتیاق در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت می‌کنند و شجاعت و وحدت خود را در این روز به دشمنان خارجی نشان می‌دهند.
 
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: حرف‌‌های ابلهانه‌ای که بعضی از مسئولین آمریکایی به زبان آوردند مردم ما را واداشت و حضور پرشور مردم ما در این راهپیمایی باعث تقویت کشورهای دوست ما شد و ناراحتی آمریکا و رژیم صهیونیستی از ثمرات این حضور پرشور بود.
 
سردار صفوی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک پیام داخلی نیز داشت و تصور من این است که مردم با این حضور خود گفتند که الان نوبت دولتمردان است که حماسه اقتصادی را بیافرینند و قفل زندگی مردم را با کلید مخصوص باز کنند....

باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: امریکا

با تمام وجود آماده جنگ نرم
چهارشنبه 92/11/23 ساعت 9:49 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
پیام مقام معظم رهبری به گردهمایی انجمن‌های اسلامی:

با تمام وجود خود را برای عرصه "جنگ نرم" آماده کنید/ افق‌های روشنی در مقابل شما جوانان قرار دارد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور در جمع دانشجویان حاضر در دوازدهمین اردوی جهاد اکبر، پیام مقام معظم رهبری به دانشجویان حاضر در این اردوی آموزشی تشکیلاتی را قرائت کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدیان، در جمع دانشجویان حاضر در دوازدهمین اردوی جهاد اکبر، حاضر شد و پیام مقام معظم رهبری به دانشجویان حاضر در این اردوی آموزشی تشکیلاتی را قرائت کرد.

 متن کامل پیام و گزارش کامل از مراسم حضور حجت‌الاسلام محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  در دانشگاه‌ها به شرح زیر است.

حجت‌السلام محمدیان گفت: دوستان شما در شورای مرکزی اتحادیه نامه‌ای خطاب به رهبری انقلاب نوشتند که حضرت آقا پیامی را به این همایش داشته باشند، ما آن نامه را خدمت ایشان تقدیم کردیم و ایشان پیام شفاهی حاوی چند نکته فرمودند که خدمت شما بیان کنم؛ متن این پیام به شرح زیر است:


 
سلام مرا به فرزندان انقلابی‌ام برسانید و از تلاش‌های جهاد گونه آنان در ترویج و پاسداری از آرمانها‌ی امام و انقلاب تشکر کنید و چند نکته را به آنان یاداوری کنید:

1) در کنار تحصیل علم و دانش از فرصت جوانی برای تهذیب نفس و انس با خدا و آشنایی عمیق با معارف قرآن و اهل‌بیت(علیهم‌السلام) بهره ببرید.
 
2) شما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه جنگ نرم بصیرتی عمار گونه و استقامتی مالک اشتر وار می‌طلبد؛ با تمام وجود خود را برای این عرصه آماد کنید.

3) نظام سلطه را با تمام ابعاد و لایه‌هایش بشناسید و اهداف و راهبردهای واقعی آن را تحلیل کنید و برای رویارویی با آن تمام ظرفیت‌های خودتان را به کار گیرید و در این مسیر به وعده‌های خداوند اطمینان داشته باشید.

4) تشکیلات می‌تواند معبد باشد، ولی مبادا تبدیل به معبود گردد؛ اصول و ارزشهای عقیدتی و معنوی خودتان را در قالب تشکیلات حفظ و بر صمیمیت و همدلی بین اعضا تاکید کنید.

5) افق های روشنی در مقابل شما جوانان قرار دارد، این کشور و انقلاب با دست پرتوان شما آینده‌ای امید بخش در پیش رو خواهد داشت؛ بر تلاش های خود بیافزایید و برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی از هم‌دیگر سبقت بگیرید.

محمدیان افزود: این پیامی بود که ایشان گفتند که خدمت شما عرض کنم.

در ادامه نیز دانشجویان با سر دادن تکبیر، آمادگی خود را برای دفاع از آرمانهای امام و انقلاب که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید داشتند، اعلام کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: امام خامنه ای

آماده جنگ تعیین کننده ایم
چهارشنبه 92/11/23 ساعت 1:0 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
در گفت‌وگو با فارس عنوان شد
هشدار سرلشکر فیروزآبادی به مقامات آمریکایی/ برای «جنگ تعیین‌کننده» آماده‌ایم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، تهدیدات مقامات کاخ سفید علیه ایران را «بلوف سیاسی» عنوان کرد و گفت: ما برای «جنگ تعیین‌کننده» با آمریکا و رژیم صهیونیستی آماده هستیم.

خبرگزاری فارس: هشدار سرلشکر فیروزآبادی به مقامات آمریکایی/ برای «جنگ تعیین‌کننده» آماده‌ایم


سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر روی میز بودن تمام گزینه‌ها اظهار داشت: ما برای «جنگ تعیین‌کننده» با آمریکا و رژیم صهیونیستی آماده هستیم.

وی با بیان اینکه برای این نبرد، سالهاست که برنامه‌ریزی کردیم، رزمایش‌های مختلف انجام داده ایم و نیروهایمان نیز آماده هستد، افزود: اگر جنگی علیه ایران رخ دهد، میدانی برای دشمن باقی نخواهیم گذاشت و خودشان هم این موضوع را می‌دانند.

فیروزآبادی خاطرنشان کرد: در دهه گذشته نیز آنها گزینه حمله نظامی را بررسی کردند، نیروهایشان را هم آوردند اما به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند و رفتند. حالا هم که این حرف‌ها را می‌زنند، بلوف سیاسی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: این هشدار را هم می‌دهیم که اگر از هر سرزمینی به نیروهای ما تهاجم شود، به همه موقعیت‌های متعلق به آن حمله خواهیم کرد.

فیروزآبادی در عین حال تصریح کرد: البته ما خصومتی با کشورهای منطقه نداریم اما اگر از پایگاه‌های آمریکا در منطقه مورد هدف قرار بگیریم، آنجا را خواهیم زد.

منبع: فارس نیوز



برچسب‌ها: امریکا

ممانعت وزارت خارجه از سفر هیأت های نظامی
یکشنبه 92/11/20 ساعت 10:12 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
نمایندگان مجلس فاش کردند:

ممانعت وزارت خارجه از سفر هیئت‌های کارشناسی نظامی

22 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون عدم حمایت از پیشرفت‌های دفاعی کشور و جلوگیری از سفر هیأت‌های کارشناسی سایر کشورها در جهت توسعه توان موشکی به ایران از وزیر خارجه سؤال کردند.
علت عدم حمایت وزارت خارجه از پیشرفت‌های دفاعی کشور چیست؟
به گزاش مشرق، 22 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون علت عدم حمایت از پیشرفت‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران و جلوگیری از سفر هیأت‌های کارشناسی کشورهای دیگر در جهت توسعه توان موشکی به ایران از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه سوال کردند.

در خلاصه سوال آمده است: علت عدم حمایت شما از پیشرفت‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران و جلوگیری از سفر هیأت‌های کارشناسی کشورهای دیگر در جهت توسعه توان موشکی به ایران چیست؟


شرح سوال نمایندگان سوال‌کننده نیز به شرح زیر است:

مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش می‌فرمایند: آمریکایی‌ها در برخی از اظهارات و لفاظی‌هایشان می‌گویند ما دوست ملت ایرانیم دروغ می‌گویند، در خلال کارهایشان می‌شود فهمید ایران را تهدید می‌کنند. آن وقت توقع دارند که جمهوری اسلامی از قدرت دفاعی خود بکاهد؛ این خنده‌آور نیست؟ این مسخره نیست؟ در عین اینکه تهدید می‌کنند در عین حال می‌گویند شما قدرت دفاعی‌تان را کم کنید؛ نه، مسئولین گوناگون و بخش‌های مختلف و نیروهای مسلح، به توفیق الهی روز به روز بر قدرت دفاعی خودشان خواهند افزود.

 

توانمندی دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی، آمریکایی‌ها را عاجز کرده و مسئولان اجرایی کشور نباید نگران تهدید‌های آنها باشند چرا که دولت آمریکا امروز ضعیف‌تر از آن است که ایران را تهدید کند و به لطف خداوند بزرگ و رشادت‌های شهدایی چون شهید تهرانی‌مقدم‌ها و رزمندگان گمنامی که در عرصه علمی-دفاعی در حال فعالیت هستند جمهوری اسلامی توانسته با توان نیروهای مسلح، تهدیدهای نظامی خود را از خود دور نماید و مسئولان استکبار جهانی هم خوب می‌دانند که فقط در کلام جسارت تهدید ایران اسلامی را دارند و در صورت بروز غلطی از سوی آنان، منافع‌شان در جهان مورد هدف قرار خواهد گرفت.

حال چرا باید وزارت امور خارجه با تحریک سفیر آمریکا در سازمان ملل از سفر هیأت کارشناسی کشورهای دیگر به جمهوری اسلامی جهت توسعه توان موشکی جلوگیری نماید؟

جواد کریمی‌قدوسی

اسماعیل کوثری

علیرضا زاکانی

علی علی‌لو

علیرضا سلیمی

عبدالله تمیمی

حبیب آقاجری

حسین طلا

شهروز افخمی

سیدحسین ذوالانوار

روح‌الله حسینیان

بهرام بیرانوند

محمدصالح جوکار

محمد اسماعیلی

محمدحسن آصفری

سیدمرتضی حسینی

محمدرضا آشتیانی

مهدی کوچک‌زاده

سیدمحمود نبویان

عبدالله سامری

سیدشکرخدا موسوی

ابراهیم آقامحمدی
منبع: سایت مشرق نیوز


برچسب‌ها: دولت یازدهم

حمله به حاتمی کیا توسط شبه اصلاح طلبان
یکشنبه 92/11/20 ساعت 12:31 صبح | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )

حمله به حاتمی‌کیا به بهانه حمایت از «شیار143»  


فیلم ارزشمند و دفاع مقدسی «شیار143» تا روز ششم جشنواره فیلم فجر در صدر آرای مردمی سی و دومین جشنواره فیلم فجر قرار دارد.

به گزارش فرهنگ نیوز ، برخلاف فضاسازی‌‌ها و شایعه‌پردازی‌های صورت‌گرفته توسط رسانه‌های شبه اصلاح‌طلب برای برخی از فیلم‌ها، اعلام نتایج رسمی آرای مردمی توسط دبیرخانه جشنواره حاکی از در صدر قرار گرفتن فیلم‌های دفاع مقدسی «شیار143» به کارگردانی نرگس آبیار و «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا است.

البته این نتیجه، منعکس‌کننده نظر مخاطب‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر تا روز ششم جشنواره یعنی تا 17 بهمن است. اما کیفیت آثار، گویای رضایت و تمایل مردم به سمت این دو فیلم دفاع مقدسی – شیار143 و چ- است.

گفتنی است، از آغاز سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر، روزنامه‌ها و سایت‌های زنجیره‌ای سعی کردند تا با نظرسازی و ایجاد شایعه، از فیلم‌های کارگردان‌های وابسته به جریان کودتای سال 88 حمایت کنند.

تهاجم اصلاح‌طلب‌‌ها و حامیان دولت به ابراهیم حاتمی‌کیا

در همین حال، اظهارات ابراهیم حاتمی‌کیا در نشست خبری فیلم «شیار143» با واکنش منفی و عصبی شخصیت‌‌ها و رسانه‌های شبه اصلاح‌طلب و هواداران دولت مواجه شد.

در میانه برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم فجر و در حالی که ابراهیم حاتمی‌کیا با فیلم «چ» با استقبال خوب مخاطب‌‌ها و منتقدان سینما مواجه شده اما برخی افراد و رسانه‌‌ها موجی تخریبی را علیه این فیلمساز ارزشمند و متعهد راه انداخته‌اند. بهانه این حملات نیز حمایت حاتمی‌کیا از فیلم «شیار143» و انتقادات او به اجحاف هیئت انتخاب این دوره از جشنواره فیلم فجر به این فیلم است.

در همین حال علی معلم، مدیرمسئول یک نشریه زرد سینمایی و همچنین سخنگوی هیئت انتخاب سی و دومین جشنواره فیلم فجر در یادداشتی، سخنان حاتمی‌کیا را «اجرای نمایش» توصیف کرده و نوشته است: «ضمن ابراز تاسف از این بیانات قیم‌مآبانه‌ تبلیغاتی و سوزناک ایشان درباره‌ هیئت انتخاب فیلم فجر به احترام دست‌اندرکاران فیلم «چ»، جشنواره فیلم فجر و خانواده شهدا پاسخ سخنان ایشان را به بعد از اتمام جشنواره موکول خواهیم کرد.»

همچنین یکی از سایت ها(از رسانه‌های هوادار دولت) با انتشار یادداشتی انتقادی از حاتمی‌کیا پرسید که چرا فقط از فیلم «شیار143» حمایت کرده و از یک فیلم توقیف‌شده و مشکل‌دار دیگر حمایت نکرده است؟!

گفتنی است، ابراهیم حاتمی‌کیا چند روز پیش گفته بود: «مسئولان سینما و جشنواره فجر باید پاسخگو باشند که چه خوابی بر دوستان رخ داده که ابتدا نتوانستند فیلم «شیار 143» را در جشنواره فجر تحمل کنند تا کار به جایی برسد که برای حضور آن در جشنواره لابی کنند. من واقعا نمی‌فهمم که این فیلم باید چطور می‌بود تا انتخاب شود. آن‌‌ها یا خواب دیده‌اند یا وقتی فیلم را می‌بینند در احوالات دیگری بوده‌اند وگرنه بعید است که این فیلم از زیر دست آن‌‌ها رد شده باشد.»

فرهنگ نیوز



برچسب‌ها: سینما

شهید یاغی
شنبه 92/11/19 ساعت 9:32 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )

  خنده های یک «یاغی»

«مهدی» جوان بسیار خوش خنده ای بود. همه ی دوستانش، خنده های او را به یاد دارند. روزی که «مهدی» را در آرامگاهش به امانت...
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «مهدی محمدحسین یاغی» به تاریخ اول فروردین 1368 شمسی ( 75 روز پیش از رحلت «حضرت روح الله») مصادف با نیمه‌ی شعبان 1409 قمری،  در شهر «بعلبک» (واقع در منطقه ی «بقاع») در «لبنان» متولد شد. وی در سنین نوجوانی به صفوف رزمنده‌گان «مقاومت اسلامی لبنان» پیوست و هنگام آغاز تجاوزِ مزدورانِ [...] به حریم «بانوی کربلا» در «سوریه»، وارد یگان های مدافعِ «حرم زینبی» گردید.
مهندس کامپیوتر «مهدی محمدحسین یاغی» (با نامِ نظامی «کرار») به تاریخ 9 مرداد 1392 شمسی (مصادف با 22 رمضان المبارک 1434 قمری) در نبرد رویارو با مشرکان وهابی و دشمنان قسم خورده‌ی نهضتِ حسینی، بال در بال ملائک گشود.
«مهدی یاغی» جوان بسیار خوش خنده ای بود. همه ی دوستانش، خنده های او را به یاد دارند. روزی که «مهدی» را در آرامگاهش به امانت می گذاشتند، آنان که چهره اش را دیدند، گفتند: «او میخندید. درست مثل خنده های هوش ربایش در زمان حیات». ما هم که به چهره ی ثبت شده از هنگامِ تدفین او نگاه کردیم، آثار تبسم را دیدیم.
شما چطور؟

شادی روح مطهرش، صلوات
تصاویر / خنده های یک «یاغی»

تصاویر / خنده های یک «یاغی»

تصاویر / خنده های یک «یاغی»

تصاویر / خنده های یک «یاغی»
پیکر شهید «مهدی محمدحسین یاغی»

تصاویر / خنده های یک «یاغی»


مشرق نیوز


برچسب‌ها: شهدا

سلام نظامی
شنبه 92/11/19 ساعت 6:36 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )

عکس/سلام‌نظامی پرسنل‌نهاجا به رهبری

امروز به مناسبت 19 بهمن ، روز نیروی هوایی ارتش ، فرماندهان و جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتش با فرماندهی کل قوا دیدار کردند.

عکس/سلام نظامی پرسنل نهاجا به رهبری

مشرق نیوز



 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه